بازار گردی در پاریس

بازار گردی در پاریس

پاریس، پایتخت فرانسه، یکی از بهترین شهر‌های دنیا برای خرید کردن است. اگر اندکی به خرید علاقه داشته باشید، امکان ندارد به پاریس سفر کنید و با چمدانی پُر بازنگردید. پاریس به غیر مراکز خرید فراوان و دیزاینر بوتیک‌ها، بازار‌های قدیمی زیادی دارد که می‌توانید در آن‌ها همه چیز، از غذا و خوراکی و محصولات تازه کشاورزی گرفته، تا لباس و کیف و کفش و پارچه و لوازم خانه پیدا کنید.

ما در اینجا لیست تعدادی از بهترین بازار‌های پاریس را آماده کرده ایم تا اگر دوست داشتید، در سفر به پاریس به آنها سر بزنید.

بازار لو مارشه سنت پیر | Le marché Saint-Pierre

بازاری برای خلاق‌ها!

اگر در پاریس به دنبال وسایل و ابزار برای درست کردن کار‌دستی، آثار هنری و کار‌های خلاقانه هستید، جای درستی آمده اید. لو مارشه سنت پیتر بازاری است پر از پارچه‌های رنگارنگ و وسایل جذاب! شما می‌توانید در این بازار هر وسیله و تجهیزاتی را که نیاز دارید پیدا کنید و خلاقیتتان را شکوفا کنید!

Le Marche Saint Pierre

بازار لو مارشه دو بلویل | Le marché de Belleville

می‌خواهید طعم واقعی غذا‌های فرانسوی را با قیمت ارزان امتحان کنید؟ لو مارشه دو بلویل بازار غذایی است که هر پنج شنبه و جمعه در پاریس بر‌پا می‌شود و شما می‌توانید انواع و اقسام غذا‌ها و خوراکی‌های فرانسوی را در این بازار تهیه کنید. بازار دو بلویل به خاطر کیفیت غذاها و قیمت ارزانش معروف است. پیشنهاد ما این است که حتماَ یک وعده غذا در این بازار را در برنامه‌تان قرار دهید.

 Paris Le Marche de Belleville

بازار مارش دلیگره | Marche d’Aligre

بازاری مخفی یک راست از مزرعه!

کمتر پیش می‌آید توریستی این بازار را بشناسد و بیشتر محلی‌ها هستند که از این بازار خرید می‌کنند. اگر شما هم علاقه به بازار‌های خلوت دارید، پیشنهاد می‌کنیم به بازار دلیگر سر بزنید. در این بازار که فضای زیبایی هم دارد، محصولات تازه ای به فروش می‌رسد که مستقیما از مزرعه های کشاورزی آورده شده اند. تعدادی کافه‌ی کوچک جالب نیز در این بازار پیدا می‌شود که برای استراحت کردن و نوشیدن یک فنجان قهوه مناسبند. مارش دلیگره هر پنجشنبه تا یکشنبه از ساعت 7:30 صبح تا 1:30 ظهر و 16:30 تا 19:30 مشغول به کار است.

Le Marche de Algire Paris

بازار لو مارشه دزانفان روژ | Le marché des

عاشق امتحان کردن خوراکی‌های جدید خوشمزه هستید؟ پیشنهاد ما این است که به بازار دزانفان روژ سر بزنید. این بازار یکی از قدیمی‌ترین بازار‌های غذا در پاریس است که در آن نه تنها خوشمزه‌ترین غذا‌های فرانسوی بلکه جذاب‌ترین غذاهای ژاپنی، آفریقایی و ... را نیز می‌توانید پیدا کنید.

Paris Le Marche des enfants rouges

بازار لو مارشه بورس | Le marché Bourse

بازاری دیگر برای شکمو‌ها!

لو مارشه بورس یکی از بهترین بازار‌های پاریس برای دوستداران غذا‌های فرانسوی است. این بازار تنها دو روز در هفته مشغول به کار است و چیزی که آن را بسیار جذاب می‌کند این است که آشپزان انواع و اقسام غذاها محلی را جلوی چشمان مشتری می‌پزند و آماده می‌کنند. دیدن صحنه‌های طبخ غذا به قدری جذاب است که مقاومت در برابر آن‌ها ممکن نیست!

Paris Le Marche de Bourse

بازار لو مارشه او پوس دو مونتریو | Le marché aux Puces de

در این بازار می‌توانید اجناس دست دوم را با قیمت‌های مناسب پیدا کنید. خیلی از محلی‌های پاریس برای خرید لباس‌های برند و یا مارک‌های متفرقه به این بازار می‌آیند. اگر دوست دارید لباس و وسایل خاص و وینتیج پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم به بازار او پوس دو مونتریو حتماَ سر بزنید.

Paris Le Marche aux puces de montreuil
1398/07/12
France - Paris - paris shopping - bazar - paris markets - europe tours - پاریس - فرانسه - بازار پاریس - تور اروپا

سفر به فرانسه را تجربه کنید

تورهای مرتبط: