سفر به اتریش و اسکی در رشته کوه‌های آلپ

سفر به اتریش و اسکی در رشته کوه‌های آلپ

به دلیل شرایط جغرافیایی و وجود کوه های آلپ در این کشور زیبا و اعجاب انگیز اسکی یکی از دلایل اصلی سفر به اتریش است.طولانی بودن فصل اسکی و همچنین به دلیل آب و هوا و وجود امکانات تولید برف شما این قابلیت را دارید تا بتوانید از انواع اسکی بر روی دریایی از برف سفید و مخملی سربخورید و تمام نگرانی هایتان را روی رد اسکی های خود جا بگذارید.

رشته کوه پر برف اتریش

مهمان نوازی مردم اتریش

در اتریش یک اصطلاح وجود دارد و آن اصطلاح Gemütlichkeit است که ترجمه ی دقیقی ندارد ولی نزدیک ترین چیزی که می شود ان را معنی کرد مهمان نوازی بی حد اندازه است چون وقتی شما در حال پایین امدن از کوهستان هستید در طی مسیر چند کلبه ی چوبی زیبا به چشمتان می خورد که می توانید با درزدن از آنها یک لیوان نوشیدنی گرم بگیرید و در حال لذت بردن از منظره و صحبت کردن با افراد محلی مهمان نوازی این سرزمین زیبا را درک کنید.

مهمان نوازی و فرهنگ مردم اتریش

تاریخ و سنت غنی اسکی در اتریش باعث می‌شود این کشور یکی از بهترین زیرساخت­‌ها را برای انجام این فعالیت داشته باشد و به شما قابلیت اسکی مدرن و سنتی را به صورت یکپارچه ارائه می‌دهد.

اسکی در سرزمین برفی

در اتریش شما می‌توانید با مقدار هزینه‌ای مناسب، مقدار غیرقابل باوری خدمات دریافت کنید. این خدمات شامل آموزش، غذا خوردن در فضای باز، امکان تهیه وسایل موردنیاز برای بردن بیشترین لذت از این تجربه و چندین و چند خدمت دیگر است که قادر است اسکی در کوهای اتریش را به یک خاطره‌ی ابدی در ذهن شما تبدیل کند.

اقامت گاه و اموزش اسکی

فرهنگ Apres-ski

فرهنگ Apres-ski در اتریش بسیار بزرگ و عمیق بوده؛ و این فرهنگ با دقت بسیار زیادی برگزار می‌شود. حالا معنی این کلمه در اصل چیست؟ شما نمی‌توانید هیچ معنی دقیقی برای این واژه پیدا کنید؛ ولی این فرهنگ به گردهمایی بعد از اسکی سواری دور کلبه‌های دنج قدیمی، با جمعیتی از مردم که با گوش دادن به موسیقی و نشستن، خستگی روز را در بین شعله‌های آتش هیزمی به خاکستر می‌سپارند؛ گفته می‌شود.

فرهنگ Après-ski در اتریش

دره‌های بسیار چشم نواز اتریش در حین اسکی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید انواع مختلفی از این ورزش و فعالیت‌های برفی دیگر را به طور یکجا و با خدمات بسیار زیاد بهتر از همیشه تجربه کنید.

مناظر برفی کوهستان

در مقصدهای اسکی شما با یک فرهنگ بسیار جذاب و قدیمی رو به رو می‌شوید، که با فرهنگ مهمان نواز این سرزمین زیبا ترکیب شده است. همچنین شما می‌توانید در این مقاصد چشم انداز زیبایی از زندگی محلی و روستایی مردمان این منطقه که هنوز در این نواحی کاملا زنده و برجسته است؛ داشته باشید.

کلبه ها و اقامت گاه های محلی

آموزش اسکی

مدرسه‌های اسکی با سطح جهانی که در تفریگاه‌های اتریش وجود دارد به شما اجازه می‌دهد تا اسکی را با بهترین سبک تدریس و در بالاترین سطح یاد بگیرید تا با هر میزان مهارت از یادگیری و اجرای آن لذت ببرید و خاطره‌ای به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنید.

اموزش اسکی در اتریش

کشور اتریش نه تنها دارای رده بسیار بالایی از لحاظ امنیت و راحتی است بلکه این سرزمین سالانه با پرداخت هزینه‌های کلان این بحث را در تمامی خدمات خود، به خصوص صنعت اسکی به طور کامل و همراه با استانداردهای جهانی به اجرا در می‌آورد تا گردشگران و شهروندانش بیشترین آرامش و حداکثر احساس امنیت را داشته باشند. و در آخر باید گفت در کشور اتریش به غیر از اسکی و محیط اسکی بسیاری از خدمات و فرصت‌های مناسب دیگر را در اختیار شما می‌گذارند؛ این خدمات می‌تواند شامل هتل‌های بسیار دنج و دلنواز در این کوهستان پوشیده از کریستال‌های برفی، امکانات ماساژ و ورزشی نا محدود، برگزاری مراسم و فستیوال‌های سالانه و هزاران مناظر زیبا که فقط دیدنشان ارزش سفر کردن به اتریش, این کشور خارق العاده را دارد؛ باشد. شما می‌توانید جهت سفر به اتریش، این کشور خارق‌العاده و شگفت انگیز، از طریق پارسوآ سفرآفرین اقدام بفرمایید.

سفر به <a href=اتریش در زمستان">
1398/07/17
موزیک - آتش - نوشیدنی و گپ و گفت - سفر به اتریش - اسکی در آلپ - اتریش در زمستان - اسکی در اتریش - دیدنی های اتریش - طبیعت اتریش - گردشگری در اتریش - تفریحات زمستانی در اتریش - جاذبه توریستی اتریش - اسکی در کوهستان آلپ - تفریحات برفی

سفر به اتریش را تجربه کنید

تورهای مرتبط: