تفریح در سواحل اسپانیا!

تفریح در سواحل اسپانیا!

بارسلون، تحقق رویای عاشقان آب و آفتاب

جدا از معماری چشمگیر و غذاهای لذیذش، بارسلونا مقصدی رویایی برای کسانی است که شیفته ی ساحل و دریا و آفتاب اند.

موقعیت بارسلون در کرانه دریای مدیترانه باعث شده که سواحل آن تا 4.5 کیلومتر از خط ساحلی را پوشش دهد. نکته ای که این شهر را جذاب تر می کند این است که ساحل ها به مرکز شهر نزدیک اند و شما می توانید از موزه ای بازدید کنید و بیست دقیقه بعد در آغوش امواج و ماسه های گرم باشید.

با گرم تر شدن هوا، مردم زیادی به سواحل بارسلون کوچ می کنند تا آرامش خود را دوباره زیر نور خورشید بیابند. ساحل دریای مدیترانه برای هر شخص با هر سلیقه، جذابیتی برای ارائه دارد. شما می توانید در آب زلال دریا شنا کنید، با یک تخته و پارو به آب بزنید و بر امواج سوار شوید، روی ماسه های گرم یوگا کنید، یا به سادگی بنشینید و با منظره غروب آفتاب از نوشیدنی تان لذت ببرید.

Barcelona Beaches

بارسلون در هرگوشه ی دریا اش، برای هر سلیقه، ساحلی دارد. از جنب و جوش ساحل بارسلونتا گرفته، تا نُوا ایکاریای سرزنده و بانشاط، تا کالدتس آرام...

با پارسوآ همراه باشید تا با تعدادی از بهترین سواحل بارسلون آشنا شوید.

 

ساحل بارسلونتا

وقتی به سواحل بارسلون فکر می کنیم، شاید اولین اسمی که به ذهنمان برسد بارسلونتا باشد. از درامر ها گرفته تا هنرمندان شنی و دونات فروشان آوازه خوان. بارسلونتا توریستی ترین و شلوغ ترین و حتی شاید کثیف ترین ساحل بارسلوناست. همه ی اینها البته به این معنی است که بیشترین سرگرمی ها هم در همین ساحل هستند.

بی تردید همیشه در این معروف ترین ساحل بارسلون همیشه اتفاقی در جریان است. به علاوه اینکه غذاهای دریایی فوق العاده ای در در غذاخوری های این ساحل سرو می شود که پیشنهاد می کنیم حتما امتحان کنید!

Barceloneta Beach Barcelona

ساحل نُوا ایکاریا

آماده اید از نقطه امن خود بیرون بیایید؟

ساحل نُوا ایکاریا بهترین جا برای ورزش های آبی و تفریحات دریایی است؛ جوان ها روی شن والیبال بازی می کنند، پدر و مادرها دنبال بچه ها میدوند، بچه ها در شن ها می غلتند، عده ای در آب می پرند و عده ای در حال موج سواری جیغ می کشند.

نُوا ایکاریا جذاب ترین و زنده ترین ساحل بارسلون است. اگر بدنبال تفریح و سرگرمی زیر نور آفتاب کنار امواج آبی هستید، به این ساحل پر جنب و جوش سر بزنید.

Nova Icaria Beach Barcelona

ساحل بوگاتِل

دنبال ساحلی آرام تر و تمیز تر از سواحل مرکزی هستید؟ ما به شما بوگاتل را پیشنهاد می کنیم. از ایستگاه متروی بوگاتل تا ساحل با پای پیاده 15 دقیقه راه است. این ساحل برای بزرگسالانی است که بدنبال فضایی آرام برای ریلکس کردن هستند. همینطور گفته شده که بوگاتل از امن ترین سواحل بارسلون است (اما فرقی ندارد، همیشه در همه ی ساحل ها حواستان به وسایلتان باشد).

غروب های این ساحل تجربه ای بسیار شیرین است. می توانید در غذاخوری های لب آب بنشینید، غروب آفتاب را تماشا کنید و از زندگی لذت ببرید.

Bogatell Beach Barcelona

ساحل کالدتس

دوست دارید تمام ساحل در اختیار خودتان باشد؟ در مرکز شهر سوار قطار کاتالونیا شوید تا بهشت ساحلی کشف نشده ی کالدِتِس برسید. توریست های کمی این جواهر زیبا را می شناسند و از وجود آن خبر دارند؛ پس می توانید ریلکس کنید و در زندگی محلی های اسپانیا غرق شوید.

کالدتس در دهکده ی ساحلی آرام و خوش منظره ای قرار گرفته که جمعیت در آن متراکم است؛ پس به نسبت باقی سواحل بارسلون، فضای شخصی بیشتری خواهید داشت و آزادتر خواهید بود.

Caldetes Beach Barcelona
1398/06/04
Spain - Barcelona - Beach - barecloneta - mediterranean sea - اسپانیا - summer - بارسلون - مدیترانه - ساحل - تابستان

سفر به اسپانیا را تجربه کنید

تورهای مرتبط: