دور دنیا در یک روز! قصه سرزمین عجایب مینیاتوری هامبورگ

دور دنیا در یک روز! قصه سرزمین عجایب مینیاتوری هامبورگ

حمل و نقل عمومی در شهر آمستردام بسیار راحت و در دسترس است. در هر نقطه از شهر که باشید می توانید با اندکی پیاده روی خود را به نزدیکترین ایستگاه تراموا، مترو، اتوبوس و یا قطار برسانید.

اما چیزی که این شهر را خاص می کند، دو راه حمل و نقل بسیار جذاب است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

Amsterdam Transportation

 

آمستردام، بهشت زمینی دوچرخه سوار ها

آمستردام پایتخت دوچرخه سواری دنیاست. اغلب مردم در این شهر از دوچرخه برای حمل و نقل استفاده می کنند و به همین منظور، مسیرهای دوچرخه سواری بسیاری در خیابان های این شهر برای رفت و آمد سریع و مطمئن تعبیه شده است. در واقع دوچرخه، کلید شخصیت آمستردام است و شما در هر کجای شهر می توانید دوچرخه ای کرایه کنید و در کنار مردم محلی، در شهر گردش کنید. فقط حواستان باشد که نکات ایمنی را رعایت کرده و دوچرخه را همیشه هنگام رسیدن به مقصد، قفل کنید.

Amsterdam Bicycle

تجربه ای متفاوت از گشت شهری روی آب

گرچه دوچرخه مناسب ترین گزینه برای حمل و نقل محلی ها در آمستردام است، اما دیدن زیبایی های این شهر از روی آب خالی از لطف نیست.

در آمستردام کانال های آبی بسیاری وجود دارد که نقاط مختلف شهر را به هم پیوند می دهد. قایق های این کانال ها مسافرین و دوچرخه سواران را به صورت رایگان روی آب جا به جا می کند.

گستره ی متنوعی از کشتی های کوچک و قایق در اختیار مسافرین قرار گرفته تا مردم بتوانند با انتخاب تور مناسب خود، بیشترین لذت را از گردش دور شهر ببرند.

آمستردام با آب احاطه شده است و به همین دلیل موزه ها و جاذبه های تاریخی بسیاری از طریق این کانال ها به سادگی قابل دسترس اند. شما می توانید جاری بر آب، از منظره ی این دیدنی ها لذت ببرید، جاهایی را که دوست دارید نشانه گذاری کنید تا سر فرصت به آنجا سر بزنید. شما همچنین این امکان را دارید که کشتی همراه با یک راهنمای سفر، به همراه نوشیدنی و غذا کرایه کنید تا ساعات دلپذیرتری را به دور شهر سپری کنید.

Amsterdam Canalways
1398/03/07
آلمان - هامبورگ - مینیاتور واندرلند - اروپا - Germany - Hamburg - Miniatur Wunderland

سفر به آلمان را تجربه کنید

تورهای مرتبط: