بهترین جشنواره های اتریش

بهترین جشنواره های اتریش

اگر شما قصد سفر به اتریش را دارید پس بهتر است فستیوال ها و جشن های رنگارنگ آن را نیز تجربه کنید.

اتریش پایتخت موسیقی دنیاست.بنابراین انتظار برگزاری بهترین جشنواره های موسیقی هم انتظار به جایی است.با این حال اتریشی ها جشنواره های متنوعی برای شما تدارک دیدند…

جشنواره فیلم وین (Viennale)

جشواره سینمایی viennale که ماه اکتبر برگزار می شود، بسیاری از فیلم های مطرح دنیا را در بهترین سینماهای تاریخی و با شکوه و با بهترین امکانات به نمایش در می آورد.

ویناله که مهمترین جشنواره غیررقابتی اروپا به‌شمار می‌رود، از سال ۱۹۶۰ بنیان گذاشته شد.

مهمترین هدف این جشنواره گرداوری فیلمهای مستند , کوتاه و تجربی است.

جشنواره فیلم وین

جشنواره موسیقی پاپ (Vienna popfest)

فستیوال Vienna popfest  که سالانه در ماه جولای به مدت چهار روز در محوطه کلیسای karslplatz  که  شاهکار معماری باروک است، برگزار می شود ، سالانه 60000 نفر را به خود جذب می کند تا همگی از کنسرت های متنوع آن که بر روی موسیقی پاپ تمرکز دارند لذت ببرند.

جشنواره موسیقی پاپ Vienna popfest

فستیوال Wiener Festwochen

فستیوال Wiener Festwochen در سال 1950 برای ادای احترام به تمام ابعاد فرهنگی کشور زیبای اتریش تاسیس شد.در سرای اصلی شهر وین به مدت شش هفته  در ماه می و ژون برگزار میشود اولین بار برای همدلی و امید بخشی به مردم بعد از جنگ جهانی به وجود امد.هدف جشنواره , هنر برای همدلی و همراهی مردم با یکدیگر است.

فستیوال Wiener Festwochen

فستیوال اپرتای Mörbisch

اپرتا یک ورژن ساده تر و عمومی تر از اپرا است.افرادی که به دیدن و البته گوش کردن برنامه های این فستیوال می روند با حضورشان دارند به هنر از دست رفته ی اپرا و اپرتا ادای احترام می کنند.این جشنواره که با پس زمینه زیبای دریاچه نویزیدل(Neusiedl) برگزار میشود , شما را به تجربه لذتی رویا گونه فرا میخواند.
زمان برگزاری, 45 روز از ماه جولای تا ماه اوت است.

فستیوال اپرتای Mörbisch

فستیوال جزیره Danube

از بیست و سوم تا بیست پنجم ماه ژوئن جزیره زیبا و سرسبز دانوب تبدیل به قطبی برای مهمانی و شادی برای 3 میلیون مهمان و مسافر می شود.

مهمانی های این فستیوال بسیار فراتر از یک جشنواره است به طوری که یکی از بزرگترین دلایل سفر مردم به اتریش است.

بیش از 600 ساعت کنسرت در تمامی ژانرها , غذاهای خوشمزه ,نوشیدنی های رنگارنگ و تجربه ای به یاد ماندنی انتظار شما را میکشد.

فستیوال جزیره Danube

نمایشگاه بین المللی هنر

فصل پاییز انتخاب خوبی برای نمایشگاه جهانی هنر در موزه لیوپلد(Leopold) است. اثار هنرمندان در قسمت های مختلف از سرتاسر دنیا گرداوری و به نمایش گذاشته میشود.

موزه لیوپلد(Leopold)

فستیوال برگنز (Bergenz)

فستیوال برگنز هم یکی از بهترین جشنواره های اتریش و یکی از بزرگترین جشنواره های اپرا در فضای باز است,در حقیقت بزرگترین استیج شناور روی دریاچه دنیا.زمان برگزاری در ماه جولای و آگست به مدت چهار هفته است.

فستیوال برگنز (Bergenz)

جشنواره رقص وین (ImPulsTanz)

رقصنده های حرفه ای , طراحان رقص , مربی ها و علاقه مندان به مدت 5 هفته گرد هم می آیند تا یکی از بزرگترین جشنواره های رقص را برگزار کنند.کارگاه ها و تحقیقات در مورد این هنر نیز از برنامه های جانبی این فستیوال است.

جشنواره رقص وین

جشنواره Snowbombing

جشنواره برفی Snowbombing  که از سال 2005 به میزبانی اتریش برگزار میشود.به طور خلاصه جمع, جمع برف , موزیک , نوشیدنی و اسکی در اتریش است.

جشنواره Snowbombing
1398/07/16

سفر به اتریش را تجربه کنید

تورهای مرتبط: