شگفت انگیزترین هتل های لاپلند

شگفت انگیزترین هتل های لاپلند

لاپلند نام منطقه و مرز فرهنگی ای در اروپای شمالی می‌باشد که بیشتر آن در مدار قطبی شمال واقع شده‌است. این منطقه، نواحی شمالی دانمارک، نروژ، سوئد و فنلاند را دربر گرفته و تا شبه‌جزیره کولا در روسیه امتداد می‌یابد. 


بدون شک لاپلند سرزمین عجایب زمستانی و یک مکان واقعا جادویی است. می توانید بابانوئل را در دفتر کارش ملاقات کنید. نورهای شمالی جادویی را در حالی که آسمان را روشن می کنند،ببینید. از تور سورتمه هاسکی لذت ببرید یا با اسنوموبیل خود در مناظر زمستانی وحشی رانندگی کنید. بی  شک لاپلند از آن مقاصد ویژه و منحصر به فردی ای است که اگر اهل دیدن مناظر خاص هستید در زندگی حتما باید دیدن آن را تجربه کنید. 

از آنجا که شما در حال سفر به یکی از شگفت انگیزترین مکان های جهان هستید باید در یک اقامتگاه واقعا منصر به فرد و شگفت انگیز اقامت داشته باشید. 

با هم نگاهی می کنیم به جذاب ترین مکان هایی که می توانید در مدت اقامت خود در منطقه لاپلند داشته باشید و از آنها لذت ببرید. 

ICE HOTEL – SWEDEN

ICE HOTEL – SWEDEN

این هتل معروف ترین هتل سوئد است. این هتل موقت هر سال در روستای کوچک و دورافتاده Jukkasjärvi بازسازی می شود.

هنرمندانی از سراسر جهان از بلوک های یخی عظیمی که از رودخانه محلی برداشت شده اند، این هتل را بازسازی می کنند. یک شب را در یکی از اتاق های منحصر به فرد با دمای -5oC بگذرانید. نگران نباشید، کیسه خواب های حرارتی و پوست گوزن شمالی برای گرم نگه داشتن دارید. هتل یخی از دسامبر تا آوریل هر سال باز است. 

GLASS IGLOOS (SNOW HOTEL) – FINLAND

GLASS IGLOOS (SNOW HOTEL) – FINLAND

در این ایگلوهای سقف شیشه ای افسانه ای زیر ستاره ها بخوابید. خوابیدن با منظره ای بدون وقفه از آسمان شانس شما را برای دیدن شفق های شمالی افزایش می دهد. ایگلوها با گرمایش از کف و شیشه های حرارت دیده راحت و دنج هستند. این ایگلوهای افسانه ای در بیابان آرتیک در کنار هتل اسنو قرار دارند. ایگلوها با ظرفیت 2 و 4 نفر طراحی شده اند.

ARTIC TREEHOUSES – FINLAND

بدون شک یکی از جالب ترین هتل های لاپلند در کشور فنلاند است. سوئیت های آن دارای طراحی داخلی شیک اسکاندیناوی و یک دیوار شیشه ای بزرگ است که چشم اندازهای عالی از جنگل درخشان و آسمان زمستانی فراتر از تصور را ارائه می دهد. این مکعب های چوبی روی پایه ها قرار می گیرند و به طور یکپارچه با محیط جنگل ترکیب می شوند. هر سوئیت دارای نشیمن لوکس است و برخی از خانواده ها دارای دو اتاق خواب، شومینه و حتی سونا هستند.

AURORA VILLAGE CABINS – FINLAND

کابین‌های روستای آرورا در بخش دورافتاده‌ای از جنگل‌های شهرستان ایناری در شمال دور فنلاند قرار گرفته‌اند. هر کابین دارای قسمتی از سقف شیشه‌ای بالای تخت‌های دنج است، بنابراین می‌توان نورهای شمالی را در حالی که روی تخت خواب گرم و نرم خود دراز کشیده اید را مشاهده کنید . هتل یک سرویس زنگ هشدار ارائه می دهد که می توانید در آن ثبت نام کنید، که هر زمانی شفق قطبی ظاهر می شود با صدای زنگ به شما هشدار می دهد.

KAKSLAUTTANEN – FINLAND

استراحتگاه اصلی ایگلو لاپلند. در بیابان و در بالای دایره قطب شمال قرار دارد. روستایی واقع در یک جنگل کاج با خانه های ایگلو قرار دارد . هر ایگلو یک گنبد شیشه ای حرارتی است که مناظر عالی از آسمان و فضایی دنج و گرم را ارائه می دهد. مکانی عالی برای استراحت و مشاهده شفق قطبی.

GOLDEN CROWN LEVI IGLOOS – FINLAND

Golden Crown Levi Igloos در فاصله کوتاهی از پیست اسکی Levi قرار دارد. بنابراین اگر می خواهید اقامت را با چند روز در دامنه ها ترکیب کنید، گزینه بسیار خوبی است. ایگلوهای اینجا مجلل هستند و حمام خصوصی دارند. حتی برخی از آنها آشپزخانه، فضای استراحت و جکوزی بیرونی در تراس دارند. همه یک چیز مشترک دارند، سقف‌های شیشه‌ای و مناظر خارق‌العاده از مناظر چشمگیر و آسمان تا بتوانید به شفق قطبی نگاه کنید.

TREEHOTEL – SWEDEN

این واقعا منحصر به فرد ترین اتاق های هتل های اطراف هستند. خانه های درختی که در میان درختان کاج بلند جنگلی در شمال سوئد قرار گرفته اند، کاملا منحصر به فرد هستند. در یک مکعب آینه ای، لانه پرنده، کلبه چوبی معلق یا سفینه فضایی بمانید، که هر کدام در میان درختان آویزان شده و کاملاً با محیط اطراف جنگل ترکیب می شوند.

JAVRI LODGE – FINLAND

جاوری لاج که زمانی یک استراحتگاه زمستانی برای رئیس جمهور فنلاند بود، اکنون به یک هتل بوتیک مجلل و فقط برای بزرگسالان تبدیل شده است. این کلبه چوبی خیره کننده درست خارج از Saariselka، مرکز اسکی شمال فنلاند و تنها 30 کیلومتر با مرز روسیه واقع شده است. تنها با 13 اتاق، احساس صمیمیت و خدمات بسیار شخصی را تضمین می کنید.

1401/10/09
لاپلند - ایگلو - شفق قطبی - نورهای شمالی - سوئد - فنلاند - بابا نوئل - آرورا

سفر به فنلاند را تجربه کنید

تورهای مرتبط: