سبزترین های پراگ

سبزترین های پراگ

زیبایی و افسون پراگ تنها منحصر به معماری قرون وسطایی شگفت انگیز و هنرهای مدرن از جمله مجسمه سازی فوق العاده نیست؛ این شهر رویایی همچنین مناطق زیبای آرامش بخش سرسبزی دارد که در آن بازدید کنندگان می توانند از شکوفایی طبیعت داخل و خارج از شهر لذت ببرند.

ما در اینجا به تعدادی از بهترین پارک ها و فضاهای سبز پراگ اشاره می کنیم که در سفر به این سرزمین رویایی، از آنها دیدن می توان کرد.

باغ Vrtba

Vrtba Garden

این باغ زیبا به سبک باروک یک جواهر واقعی است که تا مرکز شهر راه زیادی ندارد و درست مقابل کلیسای سنت نیکلاس واقع شده است. این باغ دارای چند تراس مختلف است و از بالا نمایش پانورامای خیره کننده ای از شهر را ایجاد می کند. این باغ همچنین مکان عالی برای دوستداران هنر است، زیرا برخی از آثار مجسمه ساز معروف چکی Matthias Braun و نقاش Vaclav Vavrinec Reiner در فضای آن قرار گرفته اند. یک گوشه از این باغ به پرندگان اختصاص داده شده است که در آن می توانید پرندگانی زیبا مانند طاووس را در اطراف فضای سرسبز باغ ببینید. پرچین های هندسی شکل و نشستن کنار چشمه کوچک باغ و دیدن نیلوفرهای آبی، ذهنتان را از نگرانی ها دور می کند و شما را در آرامش فضای باغ غوطه ور خواهد کرد.

Vrtba Garden Prague
Prague Vrtba Garden

باغ‌های کاخ والنستین

Prague Wallenstine Garden

این باغ ها در منطقه Malra Strana واقع شده اند و متعلق به کاخ والنستین باروک است که در حال حاضر محل مجلس سنا چک است. مکانی ایده آل برای استراحت کردن پس از بازدید از جاذبه ها و دیدنی های تاریخی این منطقه. این باغ که به خوبی حفاظت شده شامل گل ها، چند استخر پر از ماهی کوی و یک پرچین پر پیچ و خم است. دیگر جاذبه ها شامل غار مصنوعی و طاووس رومینگ است.

Wallenstine Park Prague
wallenstine Garden Prague

پارک کامپا

Kampa Park Prague

این پارک فضایی عالی برای فرار از شلوغی های شهر و بازیابی آرامش است. پارک کامپا در یک جزیره مصنوعی قرار گرفته که توسط یک آسیاب بادی و به اصطلاح "جریان شیطان" در قسمتهای مرکزی شهر قطع شده  و در پل چارلز معروف با ردیفی از 30 مجسمه قدیسین قرار گرفته است. از جاذبه های این پارک می توان به مجسمه های عجیب و غریب غول پیکر، خزنده، کودکان بی چهره توسط مجسمه ساز مشهور پراگ دیوید کرنی، رودخانه Vltava، چند کافه و فضای سبز گسترده برای آرامش و تازگی است.

Kampa Park Prague
Kampa Garden Prague

پارک لتنا

Letna Park Prague

این پارک، روی یک تپه درست درمیان رودخانه محله ی قدیم پراگ قرار گرفته است که از بالای آن منظره ای بی نظیر از شهر و رودخانه را فراهم می کند. علاوه بر این، از این فضای سبز و محافظت شده به عنوان مکانی برای رویدادها و گردهمایی های اجتماعی نیز استفاده می شود.

Prague Letna Park
Letna Park Prague

پارک Vysehrad

Vysehrad Park Prague

این پارک در قلعه Vysehrad واقع شده است؛ قلعه ای با دیوارهای بسیار زیبا و فضایی افسانه ای، با نمایی فوق العاده از شهر و رودخانه ی ولتاوا. این پارک جذاب حفاظت شده، درست در کنار کلیسای قدیمی (کلیسای سنت پیتر و پل) و گورستان ملی جمهوری چک (آرامگاه مشاهیر چک) قرار دارد. در این محوطه ی سبز، چندین کافه برای استراحت کردن و بازیابی انرژی بازدیدکنندگان نیز ایجاد شده است.

Prague Vysehrad
Prague Vysehrad Park
1398/07/07
Prague - Czech Republic - Vltava - Prague Parks - Vrtba Prague - Vysehrad - Kampa Park

سفر به چک را تجربه کنید

تورهای مرتبط: